Saturday, December 31, 2011

Assalamualaikum people,

currently having flow with beast-I Like You Best. I can feel the spirit in this sounds. Gimme spirit, gimme gimme. k nampak bodoh. Haha. Post New Year tak buat lagi ey ? Haha. Taktau lah nak cerita apa pasal New Year ni. Biasa je kot. Nanti lah buat wishlist 2012.

Hello New Life ! okay, girls please jangan buat aku suka kat kau. lol. Girls get a life. I want my life going with what I've planed.

SPM > University > Get a job (lecturer) > kumpul $$ > kahwin at 26+ > having child 2 DULU > then pergi Makkah > bahagia bersama isteri (sorang) and anak > maybe I die first, you may kahwin lain. HAHAHA.

So, its 11 am in Sunday. I watch Ben 10. Haha. Ehh, fun what ? Look, aku dah dapat lesson from film '3 Idiots' ! Mesti ramai yang tengok kan kat TV3 ? its like, buat apa yang kau nak buat, jangan menyesal next day. macam tu lah agaknya --'. Fastfoward, nak tgk cartoon. belum habis lagi k. Bye bye.