Tuesday, December 13, 2011

Hey sexayyy

Apa akan berlaku kalau saya hantar 'Hey sexayyy' kat perempuan ? bukan nak kata aku ni nak menggatal, TAK. Just kerja masa bosan. Dari aku pergi bukak benda yang tak elok, baik aku bloging. Aku dah try kat lelaki, tapi respond yang mereka bagi macam taik. So, cuba lah perempuan. Lets see :)

Kongasam -.- tunggu kau !

Tu diaaaaaa ! :D Hahaha.

Ni kalau tengah makan boleh mati tercekik ni. HAHA

Tak berrespond langsung. Apa lah agaknya dia pikir pasal aku ni XD

Tang mana tough ? Haha.

Hi Yu, tak sampai hati pulak Y.Y

Kejap ye kejap tak, mana satu ni ? And terima kasih atas penjelasan yang terperinci. HAHA

Bukan main panjang gay dia. Yang ni gusta sikit. HAHA


Giving Lots Of LOL. And is that a question for me ?

Maksud 'sexayyy' pun tak tau ? sexy tau, sexy.


So, dari 10 calon aku dapat 2 macam menyakitkan hati, 2 keterangan, 2 perpinga-pinga, 1 gusta, 1 innocent, 1 gelak, and 1 unrespond-sorry. I meant no harm T.T. Segala kesilapan dan kekesalan harap dimaafkan. Saya hanya buat untuk suka-suka kayy. Kybe.