Saturday, January 28, 2012

ASSALAMUALAIKUM and Hello. This January Hols did pass soon ey ? So, cuti ni aku dah siapkan novel Konserto Terakhir, lega gila k. Yet, ada lagi h/work yang aku belum siapkan :/ blablabla. Cerita pasal harini lah nak ? Tadi pergi Jusco Tebrau dengan kawan asrama. Tengok wayang cerita 'Hantu Kum Kum'. Worr, gempak en ! Haha. Aku cadangkan korang pergi tengok sebab best. Dah lah dalam cinema tu sejuk, lagi tengok cerita macam tu kan. Move on to Kota Tinggi, sebab nak keluarkan duit ATM. Boleh lupa nak get cash kat jusco en, seronok punya pasal. Haha.

KAT Kota pergi Kipmart nak amek spect mata abah, abah minta tolong amekkan sebab dah siap. Spect dia hilang katanya. Tengah jalan SESORANG dari stesen bas ke Kipmart tu, terserempak dengan Ainy dengan kawan dia. Aku perasan weh kau jeling mata kat aku, aku nampak wehh nampak ! Aku tak tegur dia pun, segan lah aku. Then, keluar Kimpart nampak Intan dengan ayah dia tengah punggah barang masuk bonet kereta. Aku lalu belakang dia tu, muka aku teleng sebelah takut dia nampak. Sah ! dia memang rabun, aku punya handsome dia tak nampak ye. Mungkin, aku main cabut je kot tadi. Haha.

BEFORE pergi Macd, aku pergi Plaza Kota dulu, solat Asar. Kat Macd makan sikit jek. Fries dengan air. Sambil tu, tengok Australia Open (tennis) wohoo ! nak-nak lagi perempuan lawan en. Mata aku melilau lah tengok. Hahaha. Aku sedar, aku masih baru dalam tennis ni. So, aku kena belajar banyak. Banyak benda yang aku kena betulkan. Then, keluar Macd selisih dengan Ain dengan Etty. Woo, again mata aku berselisih =o=' dah lah twins. Sampai aku pun taktau nak bezakan diorang ni actly. Takpe, kat asrama nanti kita taubat balik kan ? Hahaha.

LEPASTU, balik lah. Nak apa lagi. Oh, sebelum aku lupa ! Esok nak balik asrama kan ? Haah, kemas barang pun dah. Esok tiket pukul 9.30am. Tapi abah kena hantar awal, nak pergi jemputan rumah Pak Long. Abang Long kahwin ! Tahniah alep ucapkan k, although kita jarang jumpa. Haha. Nanti boleh alep kenal dengan akak ipar en :P Hihi. Okay, dah tepat 12.00pm. Assalamualaikum. And, Ya Allah Engkau kurniakanlah 9A+ kepada Muhamad Aliff bin Jamian dalam SPM 2012. Amin.